Skip to main content
Current events

Jysk Fynsk mesterskab i Bredebro d. 15. marts 2008

DGI Sønderjylland har evalueret stævnet og klubben har modtaget følgende meddelelse.

“Der skal lyde en stor tag til alle dommere der var i Bredebro denne dag. Der var kun positive tilbagemeldinger om deres indsats.”

Leave a Reply