Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Generalforsamling 2022

31. januar 2022 @ 19:00-22:00

Gratis

Du indkaldes hermed til Sønderjydsk Fodbolddommerklub’s 79. ordinær generalforsamling mandag den 31. januar 2022 kl. 19.00 på Ravsted Forsamlingsgård. Tilmelding foregår igennem tilmeldingsformular i kalenderen.

Klubben er vært ved fællesspisning som starter kl. 18:00. Menuen består af enten Grønlangkål m. hamburgerryg eller Wienerschnitzel m. brasede kartofler. Ønsker du at deltage i fællesspisningen forud for generalforsamlingen, så kan du under din tilmelding tilvælge din menu eller sætte flueben i “Ønsker ikke svinekød”. Til dem som ikke ønsker svinekød finder vi ud af en anden menu.

Dagsorden ifølge klubbens love.

Kom og hør hvordan året er gået, hvor der har været mange opgaver for bestyrelsen at tage fat i, det er her du kan gøre din indflydelse gældende. Husk ved tilmelding at ligge fravær ind på DBUnet.

Se dagsorden her

OBS…!!! Er du ikke medlem af Sønderjydsk Fodbolddommerklub og ønsker at deltage, så kan du tilmelde dig ved at sende en mail til info@sonderjydsk-fodbolddommer.dk med dit navn, e-mail, tilhørsforhold og den menu du ønsker forud for generalforsamlingen. Så vil du blive tilføjet listen over tilmeldte (du er først tilmeldt, når du modtager en bekræftelse herpå).

Dato:
31. januar 2022